Tapiokový pudink


Jsem tvor líný a jídlo je pro mě nejsnazší připravit na více dní dopředu. A platí to i o snídaních. Proto není nic lepšího než třeba kaše a pudinky uvařené alespoň na dva dny. Tento týden to vyhrála tapioka.

Ještě jednou pro ty, kteří mne třeba nesledují na sociálních sítích doplním, cože to ta tapioka vlastně je. Jedná se o čistou formu škrobu, získanou z kořene rostlinky jménem manioka. Je vysoce kalorická, takže jednoduše na energii bohatá, proto si na ní musejí dávat pozor, ti kdož si hlídají váhu, ale její nespornou výhodou je, že je přirozeně bezlepková a lehce stravitelná. Tak a teď pojďme na recept.

Suroviny 2 porce:

50 g tapiokových perel - koupíte ve zdravé výživě
cca 150 ml vody
cca 200 ml kokosového mléka (jedna malá plechovka např. z Dm)
1,5 lžíce medu
špetka skořice (nebo trochu víc)
mražené ovoce
60% čokoláda cca 30 g (3 řádky po 3 kostičkách)
Postup:

Tapioku je potřeba namočit do vody min na 3 hodiny, nejlépe přes noc. **Pro extrémní lenochy se dá koupit již hotový předpřipravený tapiokový škrob (v obchodě najdete pod názvy tapiokový pudink, asi za 28kč)

Následně přidáme kokosové mléko, lžici medu, skořici a dáme vařit do zhoustnutí. Průběžně mícháme. pudink nám začne houstnout okolo 10-15 min. hotový pudink přendáme do skleniček a necháme vychladnout. Následně si rozvaříme v hrnci mražené ovoce s malou lžičkou medu a navrstvíme jej na pudink. A na závěr, ta nejlepší část, rozpustíme si čokoládu a nalijeme ji navrch. Tradá, 2 snídaně do práce jsou hotové. 

Na porci: 366 kcal, 3g Bílkovin, 32g Sacharidů, 25g Tuku.

Přeji dobrou chuť.