WHOLE30 - Druhý týden


Druhý týden se rozjíždí stále s dobrou náladou a stálou energií po celý den...vydrží mi po celou dobu?

První týden byl za mnou a já nezaznamenala nijak zvlášť, že by mne aktuální způsob stravování překážel – neměla jsem hlad, neměla jsem chutě na sladké, vlastně ani na slané, to považuji za zázrak! Nikdy bych si nemyslela, že vydržím bez sladkého, byť dva dny za sebou (aspoň kostička čokolády VŽDYCKY musela být), ale vydržela jsem už sedm dní.

Co mi přinesl druhý týden? Tak v první řadě jsem se vrátila k tomu, že se mi opět nechce vstávat. To mne vedlo k myšlence, co budu jíst k snídani, když nejsem schopná vstát a uvařit si? Nakonec, jak uvidíte v týdenním přehledu, opět vítězí především vejce. Pravděpodobně je to i z toho důvodu, že stále nedokáži přijmout fakt, že bych měla snídat např. polévku nebo karbanátky či jiný druh masa půl hodiny po probuzení. Už jen ta představa mi obrazí žaludek naruby, tudíž vejce na tisíc způsobů jsou opět ve vedení. Přehled toho, co jsem jedla přikládám níže a na konci článku opět uvádím menší zhodnocení.

Čtvrtek 8.2.2018

Snídaně: Předem upečené vaječné muffiny – 3 vejce, brokolice, květák, domácí slanina + pomeranč a kokos

Oběd: Kuřecí prso, pečené brambory + špenát, paprika zelené jablko

Večeře: Míchaná vejce, domácí slanina, zelenina

Pátek 9.2.2018

Snídaně: 2 vejce na hniličku, sušená šunka, zelenina

Oběd: Kuřecí prso, salát z mrkve, mix zelených salátů, jablka, papriky a cherry rajčat + olivový olej

Svačina: Borůvky, mandle, sušená šunka

Večeře: Hovězí steak s fazolkami v sezamu, rajčaty

Sobota 10.2.2018

Snídaně: Omeleta, borůvky, zelenina

Oběd: Nic

Večeře: Domácí klobásky s pečenou zeleninou

Neděle – 11.2.2018

Snídaně: Něco na způsob slané vafle ze sladkých brambor s vejcem, avokádem a špenátem

Oběd: Vepřová pečeně s bramborem

Večeře: Vepřová pečeně s bramborem, mrkvoví salát s kokosem

Pondělí 12.2.2018

Snídaně: Omeleta se špenátem a rajčaty a borůvkami

Oběd: Miska obsahující kuřecí prso, batát, špenát, borůvky, avokádo

Svačina: Sušená šunka + kedlubna + kešu ořechy

Večeře: Hovězí burger na salátovém lůžku

Úterý 13.2.2018

Snídaně: 2 volská oka v paprice, baby špenát, kešu a paprika

Oběd: Hovězí karbanátek s pečeným bramborem a salátkem

Večeře: Kuřecí Čína s kešu a šťouchanými bramborami

Středa 14.2.2018 (Valentýn)

Snídaně: 3 míchaná vejce, ledový salát, cherry rajčata, borůvky a mandle

Oběd: Včerejší Čína

Večeře: Hovězí steak s grilovanou zeleninou a šťouchanými bramborami

 

Zhodnocení celého týdne:

  • Občas mě pobolívá hlava, což přičítám faktu, že moc nepiji (mám pocit, že čím více tuku jím, tím méně mám žízeň a nemůžu se dokopat k dodržování pitného režimu, tak jak jsem běžně zvyklá.)
  • Co se týče spánku, usínám určitě rychleji, lehnu a spím a spánek je kvalitnější, spím celou noc, nebudím se tak jako dříve 4 – 5x za noc. Jen to vstávání je prostě bída.
  • Překvapivým faktem je skutečnost, že dokážeme sníst velké množství zeleniny, a žádnou nevyhazuji, což se mi dříve občas stávalo, nyní se spotřebuje vše, co se koupí.
  • 3 jídla skutečně během dne, pokud tam nemám nějakou náročnější fyzickou aktivitu – pak musím sáhnout ideálně po kombinaci kokosu a ovoce abych přežila trénink.
  • Negativním zjištěním pro mne je skutečnost, že tělo mnohem hůře regeneruje a tělo o to víc a déle bolí. Což vede k tomu, že se mi nechce moc hýbat.
  • Příjemným zjištěním je, že nemívám večer dvojité břicho – tak jak vypadá ráno, vypadá i večer.

Zbývají ještě dva týdny programu, dva týdny uběhly jako voda, ale do konce ještě stále daleko a já se už moc těším na fázi zařazování a celkově na trochu větší volnost…ať chci nebo ne, stále mi připadá chleba s lučinou a ředkvičkami jako fajn večeře: D